Risipa cea mare

12 02 2009

Dezichilibru total, scuze…

Semnul crucii prins între buze…

Provincii înmulţite, monotone

În propriul gând – zone

Interzise, poliţie naţională –

Soartă fatală…

Se contrazic umerii între ei,

Bărbăteşte înghit noduri, sătule,

Amurgul la preţ redus impus

În fiecare individ să urle.

M-am smuls pe mine din mine însumi,

M-am sădit în timp – un copac:

Crengile mi le-au tăiat de foc,

Din trup mi-au făcut capac…

La fântână sau la sicriu?

Numele tău pe inimă mi-l scriu.

Acțiuni

Information

2 responses

17 02 2009
azi

Fantastic…
„Semnul crucii prins intre buze”…
Voi incerca
„Numele tau pe inima sa-l scriu”…

1 03 2009
MMHolding

Să ne trăesti,
dragă cititorule.

Lasă un răspuns

